torstai 5. huhtikuuta 2018

Paavola

Kuvassa näkyy Paavolan päätie

Paavola sijaitsee kakkostien länsipuolella. Alueella on pääosin omakotitaloja, mutta on myös muutamia rivitaloja. Kaikki talot ovat omistustaloja.

Olen asunut Paavolassa yhdeksän vuotta ja olen viihtynyt hyvin. Alueella on monia samanikäisiä kuin minä. Paavolan on rakennettu useita uusia taloja sen jälkeen kun muutimme sinne, muutama jopa aivan viereen. Hyviä puolia Paavolassa on, että sieltä ei ole läpikulkua, joten siellä ei ole turhaa liikennettä, joka on lapsiperheiden kannalta hyvä asia. Huono puoli on, että keskustaan on hieman matkaa. Kun mietin Paavolaa minulle tulee mieleen rauhallinen ja miellyttävä paikka asua. Alueella asuu paljon lapsiperheitä ja keski-ikäisiä ihmisiä. Alueella on hyvä maine, koska Paavolassa harvoin tapahtuu mitään ikävää.

2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Loistava teksti Casper. Hienoa työtä. kuvasi on kyllä vähän vinossa niin se jäi häiritsemään minua hiukan:(

    VastaaPoista