maanantai 9. maaliskuuta 2015

Tölö - Hyvä asuinpaikka kaikille.




Tölö on pieni alue Forssassa, jossa asui noin 2600 ihmistä vuonna 2011. Sieltä löytää paljon kauppoja, tarhan, sekä koulun. Kuvassa on merkittävän halpa Lidl.

Oma suhteeni Tölöön

Olen asunut Tölöllä jo noin 9 vuotta, enkä ole huomannut paljoa muutoksia sen ulkonäössä. Yksi asian jonka tiedän on Lidlin remontti, mutta ei sen ulkonäkö paljoa vaihtunut. Täällä kaikki talot ovat vähän oudon näköisiä ja vailla remonttia, ovathan kerrostalotkin jo jotain 30 vuotta vanhoja. Voin myös sanoa, että täällä asuminen helpottaa paljon esimerkiksi kaupassa käyntiä, ihmiset täällä asuvat monen sellaisen vieressä, sillä niitä on niin tiheästi.

Muiden mielipiteitä suomi24-sivustolta:



Mä olen asunut valitettavasti koko ikäni tölöllä ja olen sitä mieltä että se on pelkkä typerien junttien asuttama käpykylä! Tölö haisee,se on huono käpykylä,puhumattakaan niiden asukeista,tyhmiä juntteja ne on jotka kehuu niitä paikkoja! Onnex ei tartte kauaa asua siellä ja näidenmuiden käpykylien läheisyydessä!Ja olen varma että löytyy muitakin jotka on samaa mieltä joten ottakaa kantaa,mutta voitte tekin vastailla jotka kehuu näitä käpykyliä,saadaan kuulla kuinka säälittävältä se kuulostaa senkin juntit!"

1 kommentti: